Followers

...✿ !..BlogAtirah..! ✿...

23 Apr 2012

Persediaan nak pergi PLKN!!


Hai-hai! hoi-hoi! Aper citer hari ni? 1.5.2012 aku nak pergi pusat latihan khidmat negara dh. doa2 kan lah agar aku sentiasa sihat kat sana nanti.. semua nya aku dah bereskan..barang2 yang nak kena bawak semua dah siap. hehe..awal nye.. mcm tak sabar je aku ni.aku dah ready nak pergi PLKN. aku kena banyak bersabar lah nanti kat sana! macam2 dugaan lah.. emm, banyak gila barang yg nak bawak nanti. adoi.penat2!!

Nanti kat sana dapat loh berkenalan dengan fren2 yang lain kan.aku ni pemalu lah sikit nak tegur orang!haha..takpe.. kat sana ramai kawan..nak malu buat apa kan. lama lah dok sana nnti um.sebenarnya aku malas taw tak! urghhtapi..terpaksalah kan pergi? Aku tamat PLKN 14 julai 2012.lama jugak lah latihan nye..nanti balik hitam lah muke aku.! tapi tape.. tak sia2 pergi. dapat lah sikit ilmu,pengalaman..kan2? Elaun pon dapat jugak hehe..bestnyer..
Tunggu taw nanti aku balik aku cerita best ke tak pergi sana.org cakap best sampai taknak blik pon ada.haiyyahhh..mcm2..Tunggu saya dihari yg akan datang.k bye.hahaha..

2 comments:

ejulz said...

gud luck.. hati2.. kene pandai bawa diri.. yang baik harap dijadikan pngajaran. yg x baik hindarkan..:)

Atyra Punyer Blog:) said...

thanks :)