Followers

...✿ !..BlogAtirah..! ✿...

5 Apr 2012

PLKN KU




Sistem Semakan Penempatan Pelatih PLKN
Kumpulan 2 Siri 9/2012
NAMA :NURUL ATIRAH BINTI MUSTAPHA
NO. KAD PENGENALAN :940604036072

KUMPULAN :2
PUSAT BERKUMPUL :KOLEJ POLY-TECH MARA (KPTM) KAMPUS CAWANGAN KOTA BHARU (BERSEBELAHAN PASARAYA TESCO)
NEGERI PUSAT BERKUMPUL : KELANTAN

NAMA KEM : KEM PLKN DESA RIMBA KUALA KANGSAR, PERAK
ALAMAT KEM : LOT 3951
CHENDEROH

POSKOD KEM : 33500
BANDAR KEM : KUALA KANGSAR
NEGERI KEM : PERAK

TARIKH LAPOR : 01-MEI-2012
MASA LAPOR : 09:30 PAGI
NPP :
CATATAN :

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2011 JABATAN LATIHAN KHIDMAT NEGARA




Wehhhh... aku terpilih menyertai PLKN! Kat mana? perak lah.. rasanya tak sabar lah. aku cek semalam..fuhhh!! jauh jugak dari rumah aku an?? nanti aku gi sana nanti tak tahu lah macam mana?? haha! tak sabar lah weyh!! tapi,nanti aku mesti rindu kat family aku.. rasa nak menangis pulak sebab berjauhan dengan family.... tapi tak lama pon kann.. ermmm... sape2 yang kena panggilan ke3 tuh haha sabar lah ye..:p adoiii biar betul ni aku nak pegi PLKN? mimipi kot? ehh tak lah.. huhu... tapi jangan nak galak sangat gi sana.. steady je kan?:) selalu nya tempat kem rimba ni kat hutan? alaa takut..aku ni penakut la.. lemah semangat..hurm.:( tapi nak buat macam mana.. terpaksa lah pegi sana jugak?? okay lah,tu je nak cakap hari ni! tah pape lah kan ,,kah3.. bye-bye..

4 comments:

Niswatus Solikah Samik said...

wah wah! plkn! tahniah dik dpt.. adik laki akak sowg ni pon baru balek plkn.. jage diri baik2 ye nnt kat sane.. =)

Atyra Punyer Blog:) said...

okay2,, sy kenal adik akak,samsul tu,hehe...thanks ekkk

zaza iman said...

dapat plkn..tahniah =)

Atyra Punyer Blog:) said...

tarima kaseh..