Followers

...✿ !..BlogAtirah..! ✿...

16 Aug 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri..

 
Apa khabar semua kawan-kawanku. Hey mesti korang tak sabar nak sambut hari raya kan setelah sebulan berpuasa. Mesti korang semua tak sabar nak pakai baju baru, tudung baru, kasut baru  semua serba baru. Untung lah. Kat sini tyra nak ucap selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin. :) Suasana hari pertama mesti meriah kan kat rumah korang.. Dengan lagu-lagu raya.. Dengan sanak saudara.. Hope korang happy dihari yang mulia tu. Makan banyak-banyak erk kuih-kuih raya yang ada? Hek..Hek.. Minta maaf lah kat saudara mara kawan-kawan kalau selama ni ada terkutuk! termaki!? terrmengumpat ke!? Dihari yang mulia ni lah kita berkumpul bersama keluarga serta kawan-kawan kita.. Dah minta maaf jangan lah ulangi semula perangai jahat tuh.huhu..


Satu lagi.. Dalam bulan nih juga kita akan menyanbut Hari Merdeka! Jadi merdeka raya lah. Hehe.. Happy selalu... Tak mow sedih-sedih.. Sampai sini entry saya hari ini. SELAMAT HARI RAYA!!!

3 comments:

Cik Rongoks said...

selamat hari raya ! ^^

Atyra Punyer Blog:) said...

Selamat hari raya jua~~^^

medan said...

selamat hari kemerdekaan dan hari raya