Followers

...✿ !..BlogAtirah..! ✿...

11 Sep 2012

Assalamualaikum!


Sekarang ni aku memang takde keje la! so kat sini lah tempat aku kalau aku boring. Aku nak cerita tentang seorang gadis yang comel. yang manis. tapi agak kasar sedikit!

Ciri-ciri seorang gadis itu ialah;

 Tinggi sedikit. agak2 dalam 157sm tinggi dia!

 Berkulit cerah. eumm cerah lah sangat! *perasankoot*

 Seorang yang keras kepala! ish3..

 Berumur 18 tahun (2012)

 Dia ni mudah terasa hati. Walaupon dia mudah terasa dia tak pernah luahkan pada sesiapa!

 Penyabar jugak orangnya. Tapi tahap kesabaran dia ada batasnya! Kalau dia dah naik angin satu badan.. Habislaa...

 Dia ni.. Kuat cemburu. *cemburubutakonon*

 Dia selalu sakit hati. Tapi dia sentiasa cool je.:)

  Nak tahu tak siapa dia?? Ermm..ermm..



Aku sendiri lah siapa lagi kan.. ! Ha! Ha! Ha!! 
Maklumlah tengah bosan terlampau lah bosan.. Hew..hew... 
Okay.. Aku chaw dulu! daaa...:)




No comments: