Followers

...✿ !..BlogAtirah..! ✿...

24 Sep 2012

Web site hina Islam & Allah

 Assalamualaikum!

Aku dpt tahu skrg ni banyak page-page dan web site yg hina tentang agama islam. Aku baru dpt tahu semalam ada satu group yg menghina agama islam. Tapi page tu dah direport dan aku dah tgk tadi page tu dah takde! Macam2 yg dihina. Bukan satu tapi byk sgt page-page yg hina islam ni. Mereka menghina Allah! Tentang Kaabah,batu hajarul Aswad mcm-mcm lagi. Bukan setakat tu, sampai filem yg hina Nabi kita pun ada. Apa nak jadi la. Biar Allah bls balik perbuatan mereka tu! Sape pandai hack,hack je.

Ni page-page yg aku tahu:


   http://lolokaust.com/guides/islam.html

              http://www.youtube.com/watch?v=YYRAmKCxVrg



Yg tu je lah kot yg aku tahu. Yg lain aku tak tahu lah! Website yg aku bukak tu teruk giler dia hina. Ada page yg telah direport n page tu dah hilang. Mereka tak percaya dgn agama Islam knp sampai nak buat page-page yg tak guna tu? Masing-masing hormat agama masing-masing lah. Ni tak,nak kutuk-mengutuk lah bagai. ok, Semoga Allah beri balasan yg setimpal kat mereka yg jahanam tuh.
Sekian..

           

No comments: